For What It´s Worth

En av anledningarna till att det vart dåligt med uppdateringar är att min älskade kamera gått sönder.
Så i detta nu befinner sig den på lagning i hopp om att den ska bli hel till australien.
Håller tummar och tår!
Så nu använder jag Canon ixus 950IS igen.
 
Min vecka har bestått av en massa jobb.
Tränat i det underbara vädret.
Terroriserat min mormor och morfar.
Morfar har bjudit mig på hemmalagad(!!) lunch, han kokade dock bara potatis, men han gjorde det bra! :D
 
 
Spenderar en massa tid i staden nedan.
Min buss till jobbet gör så jag får 90min dötid varje morgon, så det är tur mormor och morfar bor där så jag har någonstans att ta vägen!
Har spenderat en bortamatch hos snyggingen ovan, vi såg på hemmamatchen Luleå-Frölunda ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ulkan

Vad är det jag hör!?

Svar: Du kan känna dig utbytt! :D
Katarina Holmbom

2013-03-23 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0