Tennis Court

Min tid har fortsatt att spenderas en stor del med ORINGEN tema.
 
Amanda testar ut mössa i Tem Sportia tältet på C-orten.
Mitt livs första oringen etapp avklarad och den var godkänd dessutom :D
 
Försökte få med Amanda på spurten men hon var för snabb, så jag fick henne först när hon stannat i mål ;)
'
MAXAT med brudarna :)
MISSION COMPLETE med sidekick Amanda ;D
Otroligt vackra vänner har jag!
Alltid lika glad är denna tjej!
Mr. Almkvist shotgun när jag aggerade hem taxi :)
 
Jag fick bjuda på frukost för Ante och Jossan (men hon ville inte kolla in i kameran och andreas trotsde på sitt sätt) Som den sanna frukostälskaren jag är så var njutningsnivån HÖG. Jossan smetade+stekte plättarna så de blev goda ;)
 
Mamma har ställt ut sina tavlor på hembyggdsdagarna i Boden så var där och kikade idag :)
 
 
Det bjöds på livemusik, alltid lika stämmningsfullt!
 
Riktiga glad tavlor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0