Time Bomb

Yippie solen är framme!
Idag har jag hunnit med mitt sista kostnadsfria besök hos tandläkaren så med andra ord fick jag träffa farbrors fruga L8. Det var hon som fick utföra mitt sista ingrepp i käften som barn det var att borra till en tand som skulle plastas in. Kan stolt säga att jag gjorde utan bedövning ;)
Sen så har jag hunnit vara på step in och kört konditionsträning. 2 timmar innomhus, inte det roligaste! MEN vad gör man inte för att fly från allergin.
Nu har jag tillbringat eftermiddan i hammocken och njöt av blodpudding med vattenmelon, lingonsylt, smör (självklart) och riven ingefära. Var en riktig hitt att blanda lingonsylt och ingefäran faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0