I Can't Make You Love Me

Idag har det vart en fantastiskt dag hittils Elin har tagit sig från tryggheten i manjärv till sävastön för att hälsa på mig. Trots att jag är ginger ;)
Vi har hunnit med sightseeing runt sävast, (Har ju en hel del att berätta om området eftersom jag befunnit mig här sen jag föddes)
traskat runt på hembygdsdagen inne i stan, (mamma ställde ut sina tavlor där oxå)
picknick på Åberget (jag hade bakat hastbullar, inte bullar bakade i hast!),
hänga i hamocken, (en utav mina favvo-platser på sommaren)
ätigt middag (grillat MUMS!)
cykla tandem, (hon hade dock prövat det tidigare)
spelat lite golf. Tror det var ungefär det vi hann med :D
Nu ska jag iväg en sväng till kompisar för att sedan gå en sväng på Boden Alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0