Locked Out Of Heaven

21 december fredag
 
Älvsbyn --> Boden --> Sävastön --> Luleå
 
all packning som skulle med hem till Sävastön, fick jag md mig allt?! ...
 
...jepp! Såg bra rolig ut men ingenting är omöjligt!! :D
 
På bussen var det en brasa som var på TV'n hur mysigt som hellst! sen var himelen "on fire" galet vackert var det. Har aldrig sett nått liknande en väldigt orange nyans? 
 
Bowling på O'learys med brudarna
 
 
Glad var jag allt!
 
 
 
 
 
 
 
Här ser ni då vinnar laget, vi körde de nyktr mot de onyktra ni kan ju gissa vilket lag jag var på ;)
 
Kul kväll :)

Kommentarer
Postat av: idasss

Hahhaha, du är ju för grym petra! ;)

Svar: Man kan som ibland ;)
Om mig

2012-12-22 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0