In For The Kill

Lördagen började med att jag sov så länge som jag bara kunde. Slutade med att jag tog mig upp ur sängen runt 11. Jag mamma och pappa packade sen in oss i bilen och rullade mot luleå och kollade när min mormor sjöng in julen på kulturenshus med hennes kör. Mycket mysigt var det :)
 
Sen traskade jag och mamma runt på stan en sväng och sen dog jag. Allt hade snurrat hela dagen jag mådde illa , ville spy när jag såg mat och var ofantligt trött. Så när mamma och pappa for på kalas låg jag hemma hos mormor och morfar och sov. Det är så kul när barnbarnen hälsar på ;)
 
Älskar när man julpyntar gågatorna! :D
 

Kommentarer
Postat av: Polina

hahah fick mig ett gott skratt vid "sov så länge jag kunde, gick upp 11".......jag kan sååå mycket bättre ;)

Svar: Haha för mig var det typ nytt världsrekord :D
Om mig

2012-12-02 @ 16:52:42
URL: http://plicos.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0