Don't Worry We'll Be Watching You

På tisdagen så for jag en sväng till luleå för att äta lunch med mormor och morfar. Fick även med mig några grejor från monki. Jag är ihärdig med ständig rensning av min garderob men ändå tycks det aldrig bli mer uttrymme i garderoben.

Idag onsdag har jag haft en riktig hemma dag. Gjort bort en massa saker i hemmet som jag behövde ta tag i. Nu på eftermiddagen så kom farmor oc farfar på besök, det var himla trevligt så jag hann träffa de innan jag far till Kiruna.

Kvällen har jag spenderat hos sara, nu tänkte jag ta en tidig kväll känner att jag behöver det för är helt slut i kroppen!

I brist på bilder så slänger jag upp några från ett magiskt skarpass på Asplövberg :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0