Born To Die

Efter att jag tillbringat kvällen och sett på film med elin, joar och höet så gick jag med trötta kliv mot mitt rum. Jag slinker in och börjar tomta på. Efter ett tag så ser jag den, en stor bukett med rosor på skrivbordet?!?!!

Jag är helt säker på att det är Emma som gett mig den så jag går ner till köket där alla i uppgången sitter, och kramar om henne medan jag håller i en av rosorna "Tack Emma himla gulligt av dig". Till svar får man "ehe är den till mig eller?".

Det var inte Emma som gett mig buketten. Budbärarna till buketten var ryktesvägen Anna och Julia så jag springer för att tacka dem men de säger bara att det gick med buketten, att det var inte dem som gett mig den. WUUT?!!

Så ett stort tack till min hemliga beundrare. Jag behövde det!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0