Paradise

Första dagen på lovet spenderades på IKEA med älvsbybrudarna. Det slutade med att jag hade en massa med mig hem utan att egentligen tänkt köpa nå...


Vi var sex personer så påvägen dit satt jag i bagageluckan, alltså på en såndär stol man placerar ut. Jag älskade den platsen, trots att jag kände mig som en hund ;)


Jenny, Emma, Jossan, Ida, Pernilla och jag bakom kameran.


The P's gone wild!




Blev en del.. (den blå ikea-kassen och den vita grejen jossan håller i är mitt)



Nu på eftermiddan var jag på Zumba med syrran och mami. De roliga var att vi träffa Julle där :D

Imorgon ska jag på Ipod jakt, den har nämligen sprungit ifrån mig. Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0