Don't Go Breaking My Hear

Söndgsmorgonen kan jag gå och längta efter. Bara att få sitta hemma vid köksbordet chilla planlöst och äta frukost. Det är livskvalitet för mig!

Så efter att fått sova ut och tagit en lugn frukost kring halv nio (för mig är det sovmorgon) så hann jag räkna matte, skriva ut en massa skolgrejor, packa, städa mitt rum, för att sedan bege mig till jobbet. Var helt dött idag.

När jag tagit mig hem så lagade jag mat till mig och syrran. Eller laga, och laga det enda jag gjorde var att värma kött och sås som mormor som skickade med mami och papi från luleå, kokade potatis och skalade morötter. Grymt kullinariskt ;)

Julia kommer sen och plockar upp mig så far jag till byn!









Kompleterar med två till bilder från gårdagen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0