Cheers

Det var inte värsta draget i Busstationen i Älvsbyn kl 16.30. Hah var ensam där ett bra tag så då fotade jag lite bilder som ni kan kika på nedan ;)

Torsdagen har spenderats till att planera framtiden och allt vad nu det innebär. Har hunnit med att träna på morgonen haft 4 lektioner och ett ENG prov som nog gick bra.

Sen så vad gjorde jag på busstationen? På en torsdag?! Det kan man fråga sig, och svaret är följande att jag ska fara imorgon till Örnsköldsvik och tävla fre-lör så då for jag hem till Sävastön för att vi måste upp tidigt för att lyckas hinna dit. Så önska mig lycka till kommer behöva det!

 






Kommentarer
Postat av: 3mma

lycka till!

2011-02-04 @ 10:46:15
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0