Tyrant Kings

Efter kvällens äventyr i snöyran kan jag konstatera 10 grejor;

1. Jag har aldrig bloggat så här sent!?



2. Jag är väldigt glad att var bil har fyrhjulsdrift. (oplogat? --> bara gasa!)



3. P3 svek nu på kvällen. Så det fick bli Rix FM.



4. Jag utan smik ser förbannat blek ut. (Bilden gör mig inte rättvis)



5. Men jag är glad ändå!



6. Luleå har oxå börjat julpyntat.



7. Stadshuset har tänt på kvällen?!! VART ÄR DERAS MILJÖTÄNK!??!!



8. Ju närmare man kom polishuset ju lugnare blev det.



9. Där uppe jobbar syrran.



10. Knäpptyst.

Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ulkan

Klart Luleå kommun tänker på miljön! ;)

2011-12-10 @ 19:29:20
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0