The Story Of Us

7/12 Liggerhemma sjuk fortfarande men det har blivit bättre!

Min renovering...

Steg 2) Strukturera, alltså allt ifrån att skriva ikapp i kontoboken till att städa rummet, rensa garderoben etc.

Har dåligt med ork så orkar inte hålla igång så länge. Men jag gör det stötvis.


Kan jag vara enda 18åringen som för kassabok?! (alltså jag skriver in insättningar och uttag i ett häfte noteringsbok)


Röjer ut en massa tidningar jag sparat...


Lyssnar på needtobreathe (Ja på CD för att av någon outgrundlig anledning älskar jag Cd-skivor)


Njuter av att mamma har julpyntat här hemma...


Njuter av god mat och dricker proviva, visst ska man hålla sig friskare om man dricker sånnt?!



Får väll visa hur det gått sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0