Devil's Been Talkin´


Jag är helt sönderstressad i skallen och i kropp. (Inte så konstigt att jag är sjuk nu.)
Så senaste veckorna har sömnbrist och järnbrist blivit ett faktum. Hets-stressen har lett till att jag inte velat blogga för jag har inte haft ro i själen att läga tid på det. Men nu tänker jag använda den som "reahbliterings-medel".
För jag resonerar så att om jag har tid att blogga så har jag tid att leva.  Så helt enkelt kommer jag redovisa mina rekonstruktioner av tillvaron här så att jag inte lyckas dra på mig magsår som 18åring.


Så nu renoverar jag min tillvaro stegvis.


Steg 1) SÖMN,
 Lyckas chillera planlöst så jag kan sova så jag får krafter till annat. Tar man inte hand om sig själv kan man inte ta hand om andra.



Pigg tjej_93@...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0