Mini Roadmix

Idag så har jag hunnit vara lite smått överallt...
-Vaknadei Luleå med Viktor
-Var 08.00 i Boden
-08.20 bar det av mot älvsbyn med Sara
-ca 09.10 så hade vi cruusat färdigt runt byn och körde till Bilprovningen
-Tills 09.50 så åt vi godis och hade det helmys i bilen när det regnade utanför
-09.50 Besiktning (Första gången för mig!)
-Sen bar det av hem till Boden
-Jag bjöd Sara på en fika på Opalen
-Vi struttade runt på stan lite
-Sara och perka skjutsa hem mig till Sävastön 
-Jag städade mitt rum och gjorde annat nyttigt
-Sen cyklade jag till Julia en sväng och kolla lite fotboll
-Avrundade sen kvällen med en promis med Amanda


Sara posar med Alfan ;)

Jag tyckte det var väldigt kooolt när man blev kallad av en elektrisk tavla ;)
Sara som förgyllde min morgon ;)

Amanda som förgyllde delar av min kväll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0