Another Day In Paradise

Min onsdag har verkligen varit bra! Fick snusa på Viktor på morgonen men sen drog han iväg till jobbet. Så jag började med en lugn och sköön sovmorgon. Sen vakna upp till Luleås surrande(behagligt, för gillar inte när det är dödstyst). frukost ätandet blev med Bridget Jones ;)

Sen anslöt mami och det blev till en heldag på stan med shopping och otroligt god sushi på Sushibar. Mami åt en Ceasar-Sallad på Salladsbar som var typ samma resturang? Bra blandning är typ mitt nya favorit lunchställe.

Efter det bar det av på Kalas hos familjens gud-son Johan. Mycket trevligt och mycket gott fika. Jag och mami hade en avslutande uppgift på vår härliga dag tillsammans och det var att hämta Jesper, Sofia och lilla Theodore på flygplatsen. Hann övningsköra lite därimellan, femte gången vara det och jag har inte kriockat med någon än så det bådar gott!



Var som hungrig och gillar sushi vääldigt mycket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0