2010

Nytt år
...nya möjligheter

...nya misstag
(hoppas det inte blir så många bara!)

Livet går vidare, och jullovet går alldeles för fort! Var ju nyss den 22/12 och mitt jullov började med en evig väntan på flyget som skulle ta mig och familjen till huvudstaden. Hör fortfarande kusinens j*vla lasersvärd surrar efter en och inbillar mig att man kan fortfarande få sig en smäll. 

Nu är det ju bara en vecka kvar och sen bär det av återigen till byn för att kasta sig in i nya äventyr har en hel del misions att klara upp ;)
Ett av de är att pimpa om rummet från -orginell Jul stil- till,..typ -miffat nytänk- kanska man kan kalla det.

Måste bara säga att misionet att få familjen att inte köpa presenter blev ett stort fail fick för mkt. Ett pluss var att jag fick mkt pengar,behövde ett refill helt klart, kom inte på nå att önska mig så släkten tyckte pengar inte kunde bli fel, gillar släkten ;P


Honestly what will become of me
don't like reality
It's way too clear to me
But really life is daily
We are what we don't see
Missed everything daydreaming

           


Kommentarer
Postat av: SARA!

vill du ändra design på mig blogg ;)? går inte på min dator :D

2010-01-11 @ 19:17:09
Postat av: SARA!

vill du ändra design på min blogg ;)? går inte på min dator :D

2010-01-11 @ 19:17:19
Postat av: Ulkan

Dags för en uppdatering snart?! :/

Har ju varit 2010 jätte länge nu!

2010-01-22 @ 12:37:47
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0