Bike Trip..

Wrroom! Idag så var det en tidig morgon för jag följde Viktor till bussen. Sen efter en kort säng omrivning så cyklade jag iväg in till stan för att kolla mina luftrör. Efter det så börrjade det spännande nämligen att lyckas hitta till sandras stuga där alla vi brudar skulle träffas. Jag hade fått direktiv av sandra att cykla till Hedenskolan för att sedan få eskort sista biten. Jag hittade lätt till skolan och blev sedan uppmött. Tur man har bra lokalsinne ;)

Sen på hemvägen svängde jag förbi Sara och kollade in deras typ provosoriska lägenhet mkt trevlans att få träffa henne :)

Bilder från Sandras stuga..




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0