Lay Me Down

Blir en tidigkväll för mig här i Älvsbyn, det tar på krafterna att vara ute på touren. Åkte skidskytte tävling idag första gången jag sköt stå och släpa runt på bössan. Var sköönt att det bara var 6km åkte bra skidor och sköt --> träffa 4 på ligg --> 1 på stå höhö, glädje tjutet efter att ha träffat en gjorde iallafall så att hela vallen skratta ;) Vann gjorde jag var dock ända startande hih

Ska försöka ta mig till coop för att bunkra upp med mat, men känns långt just nu

trött,..


Dagens Citat ; Kunskap är att veta hur lite man vet
                                                                                
                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

;) men det är ju bra! varför klassade du inte upp dig?

2009-12-07 @ 19:12:08
Postat av: Anonym

Det funka. Fanns ingen klass att klassa upp sig till, var äldst ;)

2009-12-08 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0