I Gotta Feeling

Buhuu, har förtillfället helt bytt destination till huvudstaden. Befinner mig här nu för att driva mina kusiner till vansinne (vilket jag lyckas rätt bra med) och för att spendera en helt brutalt bra jul! Kommer bli fett niceigt! ;)

Men det har uppstått ett etiskt dillemma...
...har nämligen haft godis uppehåll i 3mån för att kunna tjocka massivt under jul afton.. men det har uppstått en komplikation nämligen en gigantisk godisskål som smugit fram och jag vill vääerkligen äta godis nu!! men är det värt att skita i mitt eget godis löfte :S

               
              Nora      +       Petra      +      Jompe     =      Thihi Kusinligan! 

                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: syster

jaha, så nu räknas inte jag längre era små bullar! snyft :'(

2009-12-23 @ 18:49:25
Postat av: Gud

ät godis för faaaaaaaaennN!

2010-01-02 @ 20:43:32
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0